Találd meg önmagad... mielőtt én talállak meg!

2016. június 06. 18:38 - Daven Darkmoor

A 'Goth Ezer Arca' kihívás

Hétfő - Nu Goth

Barátom, Wikka ajánlotta ezt a kihívást azzal a felkiáltással, hogy a női bloggerek már ismerik egymást, most az ellentétes nemre is kíváncsiak volnának. Érdekesnek találtam, hát beleástam magam. A kihívásban szereplő stílusok felét kapásból meg tudnám oldani, volt viszont néhány, amely kisebb fennakadást okozott. Ilyen volt például a mai, egyben első stílus:

monday_nu_goth_1.jpg

Nem ismertem a stílust, nem is nagyon fogott meg, és enyhén aggasztó dolgot olvastam róla: nehéz egy fiúnak úgy nu goth-á válnia, hogy fiús maradjon. A férfi nu goth-okat leginkább sátánista rapperekhez lehetne hasonlítani. Utánanéztem képekben, és megpróbáltam összehozni belőle valamit, ami akár nu goth is lehet (és remélhetőleg nem léptem át a határokat nemi identitásom terén):nugoth2.jpg

Nem biztos, hogy kész leszek egy hét alatt, de nagyon igyekszem minden nehézséget megugrani mind a felszerelésben, mind időben, szóval valószínűleg holnap várható a Dark Mori.

Címkék: Egyéb
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://davensrealm.blog.hu/api/trackback/id/tr298784660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Találd meg önmagad... mielőtt én talállak meg!
süti beállítások módosítása