Találd meg önmagad... mielőtt én talállak meg!

2016. május 09. 15:09 - Daven Darkmoor

Daven M. Darkmoor

Morgue Hollow-ban születtem, vámpírherceg vagyok. Leszármazottaim nincsenek, 18 éves koromban váltam az éjszaka teremtményévé. Ami különlegessé tesz, hogy ha megunom az életemet egy adott testben, helyen, emberek közt, meghalok, de lelkem másik testbe költözik, minden eddigi emlékem birtokában. Jelen pillanatban egy olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy négy társammal, négy teljesen különböző lélekkel osztozok egy testen, jól kijövünk egymással. Debrecenben élünk egy 16 éves goth-metalos srác testében, és megpróbáljuk mindannyiunk stílusát egyesíteni külseje formázásával.

Emlékeim ismeretében szokásaim, érdeklődési köreim sem változtak, csupán haladtak a korral. Mindig is szerettem olvasni, örökös kedvencem Edgar Allan Poe. Kifejezetten kedvelem emellett Lewis Carroll, H. P. Lovecraft és Agatha Christie írásait is, a maiak közül pedig Darren Shan könyvei, Susan Hill A fekete ruhás nője és J. K. Rowling Harry Potter-sorozata fogott meg leginkább.

Értelemszerűen ez az időtöltésem is fejlődött a technológia előrehaladtával. Nem vetettem véget a könyvekkel tartott szoros kapcsolatomnak, csupán helyet szorítottam mellettük a filmeknek is. Ebben a testemben nem kevés zseniális alkotással ismerkedhettem meg. Eddigi tapasztalataim alapján bátran kijelenthetem, hogy a legjobb színész, akit ismerek, az amerikai Johnny Depp, rengeteg filmjét láttam és csodáltam, már az első pillanattól kezdve, mikor a Karib-tenger kalózai első részében Jack Sparrow kapitányt alakította. Felettébb kedveltem továbbá a Sweeney Todd-ban, a Titkos ablakban, az Alice Csodaországban és az Éjsötét árnyékban nyújtott alakítását, de eddig egyik filmje sem okozott csalódást. Mia Wasikowska, Helena Bonham Carter, Daniel Radcliffe, Sir Christopher Lee és Alan Rickman szintén magasra kapaszkodtak fel a színészi ranglistámon. Az általam legkedveltebb rendező pedig Tim Burton, akinek az általam legnagyobbra tartott alkotásait Depp és Carter főszereplésével készült: a már imént említett Sweeney Todd - a Fleet Street démoni borbélya és (hogy fokozzuk az élvezeteket) a pompás páros mellett Mia Wasikowska főszereplésével készült Alice Csodaországban. Ezeken túl nagyon szeretem A fekete ruhás nő, Bíborhegy, Sinister, A hobbit és A Gyűrűk Ura című filmeket.

A filmek mellett rábukkantam néhány felettébb érdekfeszítő sorozatra. Az egyik ilyen a Grimm, mely Jacob és Wilhelm Grimm meséinek sötét oldalát mutatja be, misztikus-horror-krimi-köntösbe bújtatva. A másik pedig az Amerikai Horror Story, melynek minden évada egy-egy külön történetet bontakoztat ki, más más szereplőkkel, viszont ugyanazokkal a színészekkel.

A legnagyobb szenvedélyem mindezeken túl mégiscsak a zene. Mindig is benne voltam ebben a témában, gitáron és zongorán is játszottam, sajnos viszont emlékeimmel együtt csak a lexikális tudásom maradt meg, a hangszerek megszólaltatásához szükséges kézügyesség nem, ezért minden testben egyszer újra ki kell gyakorolnom minden skálát, akkordot, váltást, technikákat. Egyik "lelki-társam" a Gate69 nevű rockbandában énekel és gitározik, amihez jól jött az évek alatt szerzett tapasztalat.

Ebben a témában az általam legtöbbre tartott előadó a Nox Arcana nevű dark-ambient zenét játszó alakulat, Joseph Vargo és William Piotrowski zongoristák alapításával. Sötét hangulatú, már-már rémisztő, hátborzongató instrumentális zenéjük nagy írók egy-egy története, régi korok mítoszai vagy saját maguk által kiötlött legendák köré épülnek, mely még érdekesebbé teszi azt.

Felettébb kedvelt előadóim még az előzőhöz hasonló Midnight Syndicate, Dark Sanctuary, Shadow's Symphony, Vadim Kiselev és Adrian von Ziegler. Többi "lelki-társam" megismertette velem a modern idők fémzenéjét, a metalt, amihez szintén sikerült hozzáerősödnöm. Ebből a műfajból igen nagy kedvenceim a Cradle of Filth, Evanescence, Motionless in White, Schoolyard Heroes, Creature Feature, The Misfits, Within Temptation, Epica, Nightwish, Elysion, Delain, The Aerium, Necroratory és még sorolhatnám.

 Hobbim még a rajzolás is, eleinte zenekarok logóinak lerajzolásával kezdtem, de ez végül odáig "fajult", hogy albumborítókat, majd tetszetős képeket alkottam újra. Stílusomat három kedvenc grafikusom határozza meg: a Nox Arcana Joseph Vargo-ja, akinek nem csak zenéjében, hanem rajzaiban is tükröződik sötét lelki világa. A spanyol Victoria Francés, aki a Dark Sanctuary nevű gothic-black noir zenét játszó zenekarral kollaborált. És végül Abigail Larson, akinek zseniális, gótikus stílusát kifejezetten imádom, a DeviantArt nevű oldalra tölti fel munkáit.

Azt hiszem, ennyi volna, ha valamit kihagytam, vagy érdekel, akkor szóljatok rám nyugodtan, nem harapok. Vagyis...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://davensrealm.blog.hu/api/trackback/id/tr898699748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Találd meg önmagad... mielőtt én talállak meg!
süti beállítások módosítása