Találd meg önmagad... mielőtt én talállak meg!

2016. május 25. 20:05 - Daven Darkmoor

Darkling Tag

1, Mi a kedvenc illatgyertyád?

Nem nagyon próbáltam még illatgyertyákat, maradok a füstölőnél. A citromfüveset és a cannabis-osat felettébb kedvelem.

2, Van kedvenc könyved?

Kifejezetten szeretem Darren  Shan regényes történetét, A fekete ruhás nőt Susan Hill-től és az Alice Tükörországban-t Lewis Carroll tollából, bár igazán kedveltem Agatha Christie Tíz kicsi négerét, Rowling Harry Potter-sorozatát és Gerald Durrell Családom és egyéb állatfajták című regényét.

3, Tea vagy kávé?

Mindkettő, bár manapság inkább kávézok.

4, Mi a kedvenc rúzsmárkád és -színed?

Nem rúzsozom magam :D

5, Mi a kedvenc parfümöd?

Nem használok parfümöt sem :D

6, Bele vagy zúgva valamelyik hírességbe?

Rávágnám, hogy Johnny Depp, majd rádöbbennék, hogy hetero fiú vagyok, és azt mondanám, hogy Mia Wasikowska vagy Simone Simons (Epica).

7, Ha nem hordhatnál feketét, mit választanál helyette?

Vöröset vagy zöldet.

8, Ha megváltoztathatnád a neved egy sztereotipikus goth névre, mi lenne az?

A Daven elég goth, ugye?

9, Mi a három legtutibb tipped a nyári hőség ellen?

Víz, kalap és laza, szellőzős ruhaösszeállítás.

10, Melyik dal az, ami mindig boldoggá tesz (nem kell feltétlenül gothnak lennie)?

A The Misfits – Diana című Paul Anka-feldolgozása.

11, Űzöl valamilyen művészetet?

Írok, rajzolok, zenélek, asszem ennyi.

12, Ha lenne egy bögréd, csak neked szóló felirattal, mi állna rajta?

„Don’t try to fix me, I’m not broken” az Evanescence Hello című számából.

 

13, Mi az első számú nem-goth hobbid?

Természetbúvárkodás, Gerald Durrell nagy példaképem.

14, Ha természetfeletti lény lehetnél, mi lennél?

Vámpír vagyok és élvezem.

 15, Milyen, horrorfilmekben szereplő szuperképességet szeretnél?

Nem nagyon ugrik be semmilyen szuperképesség konkrétan horrorfilmekből, de az idő megállítása mindig is igazán foglalkoztatott.

16, Magabiztosnak érzed magad, ha más gothokkal vagy dark emberekkel érintkezel? Miért/miért nem?

Kevés ilyen ismerősöm van, de magabiztos vagyok, ha ilyen stílusú társaimmal beszélek, mert majdhogynem otthon érzem magamat köztük.

17, Mi a fontosabb a kinézetben, a haj vagy a smink?

A haj, mivel nem sminkelek, és mégis szeretnek. Bár ez így reális (hetero fiú) :D

18, Mi az, amiből azt kívánod, bárcsak több lenne a szubkultúrában?

A sztereotípiákra okot adó érzelemkifejezés. Nyilván nem mindenki olyan ’depis’, mint amilyennek a külsősök beállítják a goth-okat, de valószínűleg van valami valóságalapja a közvélemény által ránk aggatott jelzőknek is.

19, Megosztanál egy zavarba ejtő történetet, ami a sötétségedhez kapcsolódik?

Nem nagyon volt ilyen, bár a ’sötét’ szót általában a hülyével azonosítják (ha másért nem is, poénból mindenképp), meg a ’goth’-ra mondják mindig azt, hogy ’kecske’ (az angol goat szóból).

20, Barkácsolsz?

A Harry Potter-es korszakomban rendszeresen varázspálcákat faragtam, de ez nem egy mostani történet. Néha kreatívkodok, bár egyre inkább vonzz ez a téma, szóval lehet, hogy a ’néha’ hamarosan ’gyakran’-ná vélik.

 

Írd le pár mondatban a tökéletes esküvőt!

Nem szeretnék nagy bulit meg felhajtást, szűk családi és nagyon-nagyon szűk baráti körben szeretném letudni, nem túl hosszan, és a lehető legkevesebb egyházi közreműködéssel. Nem vagyok oda a nagyon puccos, mindenféle felesleges felhajtással járó mennyegzőkért.

 

Igaz vagy hamis?

 

Szeretem a romantikus filmeket.

Hamis, bár van egy-két jó azok között is.

MINDIG lemosom a sminkemet lefekvés előtt.

Hamis. Nem sminkelek, nincs mit lemosni :D

Plüssökkel alszom.

Hamis.

Nem-fekete pizsamám van.

Igaz.

A mai napig hallgatok olyan fiúbandát, ami évekkel ezelőtt feloszlott.

Hamis. Ritkán hallgatok Backstreet Boys-t, de ők még működnek.

Andrew Eldritch túl van hype-olva.

Nem tudok róla túl sokat, szóval nem tudom, hogy magához képest túlhype-olják-e.

Nem szeretem a vámpírokat.

Hamis. Vámpír vagyok és élvezem.

Nem szeretem a klubokat.

Igaz. Koncertekre eljárok, de alapvetően nem nekem vannak kitalálva.

Goth/dark/alternatív emberke a párom.

Hamis. Egy (hozzám képest) egyszerű, tök normális csaj.

Elájulok a vértől.

Vámpír vagyok.

Előbb ájulok el egy póktól, minthogy háziállatként tartsam.

Mindig is akartam egy madárpókot. (=hamis)

Nem szeretem a szellemjárta házakat.

Hamis.

Mindig áttúrom a Claire's/H&M/DarkRaven Asylum kiárusítás részlegét.

Hamis. Nem mindig, és csak a Dark Raven-ét.

Sosem olvastam a Drakulát.

Olvastam. Érthető, miért vált klasszikussá.

Szerintem a "Bela Lugosi's dead" egy túl hosszú és unalmas dal.

Nemrég hallgattam meg újra, és most is ugyanolyan hosszúnak és unalmasnak találtam, mint első két alkalommal. Ráadásul zeneileg sem nagy durranás.

Címkék: Egyéb
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://davensrealm.blog.hu/api/trackback/id/tr608747088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Találd meg önmagad... mielőtt én talállak meg!
süti beállítások módosítása