Találd meg önmagad... mielőtt én talállak meg!

2016. október 31. 20:42 - Daven Darkmoor

Budapesti GBT, ami nem Great BriTain, hanem a Goth Blogger Találkozó

Alcím felesleges a hosszú cím után.

Cathreen Misery arra kérte a találkozón jelenlévő bloggereket, hogy aki tud, írjon egy rövid élménybeszámolót az eseményről, itt az enyém.

Előzménykényt annyit, hogy az ezt megelőző első és egyetlen goth találkozómon a két szervezővel együtt hárman voltunk, nagyon reméltem, hogy a második, ami miatt Debrecenből Budapestre is utaztam, nem így sikerül.

Megérkeztem a helyszínre, a Krak'n Town steampunk saloon-ba, ami egy nagyon hangulatos, számomra tökéletesen megfelelő hely volt. Felmentem a galériára, és nagy meglepetésemre a szervező Cathreen egyedül ült odafent. Utána megérkezett Annie, Bella és Nick'o, utolsónak pedig Impi futott be. Így összesen hatan voltunk, családiasan, aminek nagyon örültem, mert így meg tudtam ismerni mindenkit. Nem lett volna jó, ha túl kevés a részvevő, de akkor sem, ha túl sok. Ez így pont megfelelt.

14900499_1134096523292550_6789595050562717324_n.jpg

Nagyon élveztem, nagyon kedves embereket ismertem meg és szép emlékekkel távoztam, hozzáfűzni pedig még annyit tudok, hogy remélem, nem ez volt az utolsó alkalom.

dscn3097.JPG

Címkék: Egyéb
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://davensrealm.blog.hu/api/trackback/id/tr8711918639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Találd meg önmagad... mielőtt én talállak meg!
süti beállítások módosítása